Останні декілька місяців Ribas Hotels Group плідно працювала над створенням нових коллаборацій з відомими компаніями – «Укрзалізницею», Megogo та баром The Fitz. Про цілі таких співпраць та деталі щодо їхньої підготовки в інтерв`ю розповіла Алєся Діденко, яка керувала PR-підтримкою цих проєктів.
Розкажіть про роль колаборацій в PR-стратегії компанії. Чому вони важливі для компаній? Та розкажіть про кейс з «Укрзалізницею».
Я обираю для колаборацій лише ті бренди, які відгукуються по цінностям одна одній. У Ribas Hotels Group найголовніша – це сервісність. Компанія прагне, щоб більше людей у всьому світі відчули якість українського сервісу. «Укрзалізниця» – це державний бренд, за швидкою трансформацією якого ми нині спостерігаємо. Багато мандрівників оцінили якими затишними стають більшість потягів в країні. Нові туристичні напрямки, розширене меню у вагонах, зручний мобільний додаток – це лише кілька з позитивних змін в компанії, які зробили поїздки з «Укрзалізницею» ще приємнішими.
Розкажіть як відбувався процес цієї колаборації. Хто був ініціатором? Як довго йшли перемовини?
Ініціатором була я, бо моєю задачею в Ribas Hotels Group було розвивати партнерство з відомими брендами. Компанія обрала собі ціль найближчі два роки – стати lovemark-брендом, яким вже є «Укрзалізниця». Перемовини були швидкими, бо я знаю колег з цієї компанії ще з часів роботи у Міністерстві цифрової трансформації України, де була керівницею комунікацій проєкту Дія. Ми ще тоді реалізували разом з ними низку активностей.
Розкрийте суть цієї колаборації. Які її основні цілі? Чи вдалося їх досягти зараз?
Суттю колаборації є можливість українцям отримати знижку -10 відсотків на відпочинок у мережі готелів Ribas Hotels в обмін на 2000 обіймашок. Їх можна отримати під час подорожей «Укрзалізницею». З кожної мандрівки пасажирам нараховуються бали, які можна потім обмінювати на низку пропозицій у застосунку в розділі «Залізні друзі». Серед них і пропозиція від Ribas Hotels, яка діє до 30 червня 2024 року. Також у День обіймів ми запропонували користувачам обміняти їх обіймашки на відпочинок у готелі Graal Resort зі знижкою -20 відсотків. Виділені промокоди у цей день розлетілися за лічені години. Мережа готелів Ribas Hotels Group отримала нових гостей, а «Укрзалізниця» – задоволених користувачів застосунку.
Розкажіть як ця колаборація вплинула на статус і репутацію Ribas Hotels Group?
Ми дуже задоволені співпрацею. Для Ribas Hotels Group – це розширення авдиторії та обмін нею з «Укрзалізницею». Ми спостерігаємо приріст нових гостей та ще більше нових підписників соціальних мереж. «Укрзалізниця», зі свого боку, пропонує нам нові спільні активності, щоб залучити ще більше пасажирів у свій новий застосунок, які матимуть змогу отримувати приємні акційні пропозиції.
Також нещодавно ви реалізували колаборацію з Megogo. Розкажіть як відбувався процес цієї колаборації. Хто був ініціатором?
Це не зовсім колаборація, а партнерство. Ми з PR-директоркою Megogo Валерією Толочною знайомі давно, тому рішення про співпрацю було спільним. Вона організувала премію Megogo Music Awards та запропонувала Ribas Hotels Group стати головним партнером заходу. І тут точно вийшов win-win.
Ми разом вигадували подарунки учасникам та деталі рекламної кампанії. На заході отримали задоволених переможців премії, в яких зʼявилася можливість відпочити в готелях мережі Ribas Hotels. Головним призом від нас був донат у 200 000 гривень у фонд переможця премії «Кращий креативний збір». Його отримав відомий комік Василь Байдак. На ці гроші він купив дрон для наших військових. Ribas Hotels Group, як бізнесу, важливо бути соціально відповідальним у складний для країни час. Ми були раді вкотре допомогти хлопцям та дівчатам на фронті.
Як щодо колаборації з одеським баром The Fitz? Як вам прийшла ця ідея і які основні цілі цієї кампанії?
З The Fitz нашу компанію обʼєднує багаторічна дружба, тому ми вирішили запропонувати їм поділитися своїм міксологічним досвідом у наших готелях. Так, відтепер у гостей буде змога скуштувати 13 нових коктейлів від The Fitz зі спеціального меню під назвою «Занурюйся. Вперше. Серед гір» у Ribas Karpaty і DIDUKH Eco-Hotel & SPA. На барі готелів у січні та лютому їх особисто зустрічатиме топ-бартендер The Fitz, щоб приготувати ексклюзивні напої. Також є можливість замовити їх одразу в номер.
Щодо цілі – все просто. Ми об’єдналися з баром The Fitz, щоб гості наших готелів у Буковелі отримали ще більше задоволення від перебування в нас.
Підписуйтесь на наш блог, щоб слідкувати за новинами нашої компанії!