+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Новини

Що болить франчайзі? Окупність глемпінгів. болі інвестора, особливості франчайзі

20 вересня 2024
1 хвилина

Артур Лупашко, засновник групи компаній Ribas Hotels Group, разом із бізнес-партнером Сергієм Боєвим у новому відео на своєму YouTube-каналі розповіли про створення франшизи глемпінгів і поділилися історією свого успішного кейсу Mandra. Як стати франчайзером, на що потрібно звернути увагу, як обрати локацію та скільки потрібно грошей для створення глемпінгу — дивіться у випуску.

Cеред питань, які розкрито у відео:

  • Історія створення глемпінгів Mandra.
  • Портрет ідеального франчайзі.
  • Особливості Mandra Lavandiia.
  • Швидка окупність глемпінгів.
  • Головна біль для інвестора.
  • Різниця між активною та пасивною франчайзі.
  • Які є тренди у глемпінгах?
  • Відкриття Mandra Hills.
  • Особливості нового Mandra Petrykor.
  • З чого складається франшиза глемпінгів Mandra.
  • Як стати франчайзером?
  • Співпраця після першого внеску.
  • Активна франшиза.
  • Найкраща локація для глемпінгів.

Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропускати новини готельного ринку!

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Ференца Ліста 4

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+44 77 0018 3859

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+44 77 0018 3859