+38 (097) 842 08 34
MON-FRI from 9:00 to 17:00
EN
UA RU
Services
Consulting
Effective tools for increasing project profitability
Business plan and concept
Designing
Construction
Development
Cooperation in the development of development projects
Management
For owners of all types of hotel facilities
Purchase/Sell
For owners of hotel facilities
Marketing and Booking
To increase hotel sales
Hotel Check-up
Comprehensive diagnostics for the prosperity of your business
Directions
Investments in Ukraine
From $10,000 into a profitable hotel property
Hotel chain
Dive into the magic of travel with Ribas Hotels
Investments abroad
Hotel business in Europe and Asia
Book “More than a service”
A book that will change the way you think about service
Hotel design
Hotel interior design
About us Our objects Analytics Blog Contacts
EN
UA RU
Management

How We Plan to Use AI Tools for Hiring, Training, and More. Ribas Hotels Group Case Study

21 May 2024
4 minutes

By Artur Lupashko, the founder and CEO of the Ribas Hotels Group

The column was published in MC.today

Artificial intelligence (AI) is rapidly evolving and making a strong impact on business development. However, there are concerns in the market that some employees in companies will be laid off and replaced by AI.

While some businesses have actually reduced the number of employees after implementing the technology, this will not be the case for all companies in the future. After all, the use of artificial intelligence is aimed at scaling companies and optimizing routine tasks. That's why, in my opinion, it can lead to an increase in the number of employees.

I'll use ChatGPT for my work. Every now and then I ask ChatGPT for some interesting points in articles or even for help in writing these points. As for using ChatGPT for business purposes, it even came up with a name for one of our companies and a slogan. However, for example, the logos it suggested did not fit us, so we engaged a designer. We are also currently implementing AI tools in our business processes, which, according to preliminary estimates, can save more than 100 hours for each of our employees per year.

AI-Assisted Process Optimization Areas: Ribas Hotels Group Case Study

Today, our company is partnering with an artificial intelligence specialist. He recently held a master class where he interacted with employees of each department. They provided him with details of their routine tasks, and we are currently working on automating 5-7 of these processes using AI tools.

Our main idea is to implement artificial intelligence in every department this year. However, the question arises: how many tasks can be optimized? This scope varies from 10% to 30

Візуалізація майбутнього готелю, згенерована за допомогою ШІ.

Як можна використати ШІ для оптимізації інших відділів

  • Відділ турботи. У відділі турботи штучний інтелект може займатися автоматизацією аналізу відгуків. Ми вже зробили так, що ШІ допомагає аналізувати десятки відгуків одночасно, витягувати з них позитивні та негативні, і одразу пропонувати покращення.
  • Відділ продажів. Штучний інтелект у відділі продажів може аналізувати транскрипції дзвінків, оцінювати та покращувати скрипти продажів, генерувати нові скрипти під специфічні ситуації.
  • Відділ маркетингу. Тут плануємо автоматизувати такі процеси, як: генерація контент-плану та візуалу для нього (фото, відео), створення афіш, макетів та банерів для соціальних мереж, написання рекламних текстів, аналіз ринку, конкурентів, ЦА, трендів.
  • Юридичний відділ. У цьому відділі ми плануємо розширити використання штучного інтелекту для більш складних завдань, зокрема для переписування договорів та аналізу юридичної документації. Нині ми використовуємо ChatGPT для підготовки інформації, створення планів та оформлення документів. Він виявився дуже ефективним у виправленні граматичних помилок та зручному описі поданої інформації. Однак наші плани включають інтеграцію штучного інтелекту в більш складні завдання, зокрема для аналізу юридичних документів та розробки складніших за змістом документів, ніж ті, що створюються зараз.
  • Відділ бронювання. У цьому відділі штучний інтелект виконуватиме перевірку пунктуації в скриптах, а також допомогатиме розробляти тексти для розсилань.

Як ми плануємо використовувати ШІ для наймання і навчання працівників

У відділі рекрутингу є ідея використовувати штучний інтелект для удосконалення процесу пошуку кандидатів із метою забезпечення індивідуального підходу до опису вакансій. ШІ створюватиме унікальні оголошення, враховуючи особливості кожної позиції та потреби компанії. Можна додати до вакансії відгуки попередніх працівників на цій позиції.

Штучний інтелект також допоможе нам автоматизувати обробку резюме шляхом порівняння їх з вимогами вакансії. Це дасть змогу швидко відбирати найбільш відповідних кандидатів для ролі, та економити час і зусилля працівників HR-відділу. Система аналізує досвід кандидатів, їхні здібності та якості, що дозволяє зробити більш об’єктивний вибір.

Картинка згенерована за допомогою ШІ.

Завдяки штучному інтелекту ми можемо зосередитися на індивідуальному підході до кожного кандидата, структурувати для нього спеціальні запитання. Це дозволить нам зберегти час і уникнути стандартного копіювання однакових запитань для всіх.

Важливо наголосити, що наша мета полягає в поліпшенні процесу підбору, а не у звільненні працівників. Можливо нам навпаки знадобиться збільшення штату рекрутерів для використання нових можливостей.

Відділ навчання. У ШІ також є безліч можливостей для удосконалення систем навчання. На майстер-класі ми запланували створення бота, який буде виступати ментором для нових працівників. Ми навчимо його всім нашим знанням, передамо йому всі наші стандарти, структуру та відеоматеріали про компанію. Він буде відповідати на всі запитання співробітників, наприклад, щодо процесів роботи та оформлення вихідних. Він також може бути корисним для менеджерів готелів, надавати їм інформацію та поради щодо розв’язання різних проблем. Бот з навчання стане великим кроком у полегшенні онбордингу.

Продовження читайте в MC.today.

Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропускати колонки наших експертів!

Share
Contact us
Filling error
Ukraine

Odesa, 25 Lesya Ukrainka Avenue
Lviv, 6 D. Danylyshyna Street
Kyiv, 2 Nezalezhnosti Square, Spaces

+38 (097) 842-08-34

Poland

126, Marszalkowska Centre, Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+447488817906

Bali

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

United Kingdom

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+447488817906