Про тренди 2018 року в найважливіших складових готельних бізнес-процесів, таких як SEO, SMM, HR та інших — з редакцією Hotelier.PRO ексклюзивно поділилися фахівці керуючої компанії Ribas Hotels Group.
ТРЕНДИ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
Артур Лупашко
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР RIBAS HOTELS GROUP
Ті маркетингові інструменти, які працювали два роки тому, сьогодні вже не окупають себе. Те, що дивувало гостей в готелі рік тому, сьогодні сприймається як належне.
У 2018 року будуть компанії, які працюють із CRM-системами і АСУ, а також готелі, які спілкуються зі своїми гостями в соціальних мережах, відповідають на відгуки і йдуть завжди на компроміс з гостем.
«На коні» будуть керівники, які інвестують у навчання своїх співробітників та спрощують всі свої процеси.
ПОРАДА: Використовувати кризу на благо і стежити за змінами кон'юнктури ринків, щоб завжди бути на хвилі.
ТРЕНДИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
Вікторія Кофман
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ RIBAS HOTELS GROUP
Необхідно використовувати кожен з існуючих каналів комунікації зі своїми гостями. Сторінки в соціальних мережах з величезною кількістю користувачів і відвідувачів, проте з низьким рівнем залученості, будуть опускатися в рейтингу, що зменшить їхню доступність, визначаючи пасивну та нерелевантну категорії. Інтерактивність є важливою частиною інтернет-маркетингу, і тому рекомендую збільшити взаємодію, адже зовсім скоро пошуковики почнуть брати гроші саме за нього, а не за охоплення, якщо він не органічний.
ПОРАДА: Забезпечте своєму бренду адекватний контент і його правильну класифікацію на сайті, оптимізуючи все під пошукових роботів.
ТРЕНДИ В HR-СФЕРІ
Євгенія Дехтяренко
КЕРІВНИК HR-ВІДДІЛУ RIBAS HOTELS GROUP
У 2018 році кількість віддалених співробітників збільшиться, і причиною тому — розвиток онлайн-ресурсів Bitrix, Oracle та інших. А тому HR-відділам потрібно почати коригувати свої регламенти і положення з урахуванням інтегрування «позаштатників» у колектив. У нинішніх реаліях простежується сильний витік кадрів за кордон, через що все складніше знайти кваліфікованого фахівця у сфері гостинності. Панацеєю стануть фахівці без досвіду, але з хорошими hard skills.
ПОРАДА: Вибудовуйте правильні відносини зі співробітниками і беріть на роботу фахівців без досвіду, але з бажанням всьому навчитися.
ТРЕНДИ У ЗДІЙСНЕННІ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ
Валерія Рожко
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ RIBAS HOTELS GROUP
Аналізуючи діяльність персоналу готелів, важливо пам'ятати, що в гонитві за відповідністю стандартам, можна втратити ту саму емоцію, за якою приїжджає гість, і уславитися «недушевним готелем з роботизованими співробітниками». Репутація тепер з легкістю відстежується за допомогою онлайн-тревел-агентств (Expedia, Booking.com, Sabre, Hotels24 та інші). У букінга, наприклад, є для цього дуже зручна програма Pulse, яка відправляє моментальні повідомлення про появу нових відгуків, і стороння система ReviewPro.
ПОРАДА: Слідкуйте за репутацією свого готелю, для цього існує безліч зручних програм. І не женіться за сліпою відповідністю стандартам, щоб не втратити гостей, які приїжджають в готель за позитивними спогадами.
ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ГОТЕЛЯМИ
Ксенія Дронга
керуюча 4 * бізнес-готелем WALL STREET
Трендом цього року є емоційність в готельному сервісі. Найважливішим завданням є надання своїх послуг надійно, якісно, оперативно. Необхідно стати перш за все хорошим знайомим для свого гостя. Ніколи не варто забувати, що управління міським готелем — це управління маленькою державою, де діють свої традиції і закони.
ПОРАДА: Тримати руку на пульсі, стежити за подіями в місті і передбачати бажання гостей.
ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ ХОСТЕЛАМИ
Артем Дмитриченко
Керуючий хостел FRIDAY
Серед трендів у 2018 році переважають позитивні емоції. Не можна вважати, що хостел — це не готель і що цільова аудиторія — це бекпекери, які приїхали потусити. Це і дорослі солідні люди, які вибрали такий тип тимчасового житла лише з економічних міркувань. У будь-якому випадку, завдання керуючого хостелом у 2018 році — надати сервіс на рівні готелю 5*, починаючи зі знайомства на рецепції, закінчуючи обміном контактами з подальшим підтриманням дружніх відносин.
ПОРАДА: Хостел — це також готель. Тому надавайте сервіс на рівні 5-зіркового готелю.
ТРЕНДИ У ГОТЕЛЬНОМУ PR
Олександра Шевченко
PR-СПЕЦІАЛІСТ RIBAS HOTELS GROUP
Нарешті корпорації прийшли до того, щоб займатися іміджем не тільки виконавчих директорів, а й керівників відділів, оскільки кращий спосіб розвиватися в галузі зв'язків з громадськістю — демонструвати всю компанію, а не тільки її «вершину».
Все частіше люди говорять про кількісні показники рентабельності інвестицій в рекламний маркетинг (ROI), адже зараз набагато простіше відслідковувати перегляди сторінок, пошукові та соціальні запити, однак це зовсім не означає, що аналогічно можна визначити і бренд.
І, мабуть, 2018 рік стане точкою відліку для гнучких компаній, де швидко реагують на зміни.
ПОРАДА: У 2018 році збільште швидкість реагування на будь-які зміни у вашій компанії.
ТРЕНДИ В SEO
ПРОВІДНИЙ SEO-СПЕЦІАЛІСТ RIBAS HOTELS GROUP
У новому сезоні буде актуальний mobile-friendly сайт. А напередодні запуску мобільної видачі від Google, це буде вкрай важливо. Доведеться все-таки навчитися робити сайт дуже красивим і дуже швидким. Швидкість завантаження сайту з портативних пристроїв без шкоди для привабливості сайту — один з чинників ранжування в 2018 році.
ПОРАДА: Створіть адаптивні та мобільні версії сайту, якщо таких ще немає, і доведіть швидкість завантаження кожної версії максимум до 3 секунд.
ТРЕНДИ У WEB-ДИЗАЙНІ
Євген Черномазов
ДИЗАЙНЕР ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ
У 2018 році продовжиться розвиток мобільної верстки, оскільки більше половини відвідувачів наших готельних сайтів заходять саме з мобільних пристроїв (телефони та планшети). Однією з важливих складових сайту є наявність соковитих фото і яскравих ілюстрацій, які так чи інакше змусять гостя захотіти відвідати готель.
Зображення повинні бути унікальними, оскільки повсюдно помітно використання так званих «стокових», а вони не викликають довіри.
ПОРАДА: вражайте своїх гостей авторським контентом і оригінальністю мобільного верстки. Але не забувайте про юзабіліті сайту.