На каналі Ribs Rooms вийшло нове відео, в якому Галина Череднюк, лідер PR-команди CHE, взяла інтерв'ю у Андрія Шатирко, CEO і Founder Shatyrko Agency. У цьому випуску вони поговорили про релевантність просування в YouTube та TikTok, роботу з блогерами, а також про те, чи варто задіяти ці канали для просування готелів.

Також у відео Андрій Шатирко розповів про свою стратегію ведення каналів для готельного бізнесу. Експерт поділився рекомендаціями для тих, хто хоче зрозуміти з чого почати запуск YouTube і TikTok. Адже при грамотно сформованій стратегії ведення каналів можна отримати не тільки лояльність підписників, а й нових клієнтів для свого проєкту.

Нове відео: https://youtu.be/HSDkNRc5hOg

У наступних випусках проєкту Ribs Rooms Ви побачите огляд готелів Wall Street в Одесі і Edem Resort Medical & SPA в селі Стрілки (Львівська область), а також ексклюзивне інтерв'ю з Олексієм Волошиним, генеральним менеджером Edem Resort Medical & SPA. Не пропустіть!

Ribs Rooms – блог Артура Лупашка, засновника мережі готелів Ribas Hotels Group, в якому експерти компанії діляться досвідом і знаннями, які дадуть Вам змогу краще зрозуміти специфіку готельного бізнесу в Україні та за її межами.

Блог буде корисним:

Підписуйтеся на канал, щоб не пропустити багато цінної, практичної інформації про готельний бізнес: https://youtu.be/IaKqJa8YKFk