Корпоративна культура готелю – це система цінностей, ідей і правил, сформованих усередині компанії. Також корпоративну культуру можна охарактеризувати як рівень гостинності, прагнення та довіри, який поділяють усі співробітники готелю.

Варто зазначити, що корпоративна культура впливає на позицію компанії серед гостей, кандидатів на роботу та потенційних партнерів.

При побудові корпоративної культури велику роль грає мета, цінності та діяльність фірми. Із закордонних компаній своєю корпоративною культурою відома компанія Google. Також серед інших виділяється цим інтернет-магазин взуття Zappons.com. У цьому випадку сама компанія має велику популярність переважно через свою корпоративну культуру. Так, відомий онлайн-магазин розпочав свій бізнес з доставки взуття та в результаті почав доставляти… щастя. У готельній сфері можна назвати компанію The Ritz-Cartlon. Вона не приховує свою корпоративну культуру та проводить майстер-класи для інших фірм, аргументуючи тим, що мало хто зможе повторити та впровадити подібну культуру. Навіть якщо спробувати застосувати у своїй компанії культуру The Ritz-Cartlon, ймовірність того, що вона дасть такий самий результат – мала.

Чому корпоративна культура важлива у 2022 році?

За останні два роки пандемія призвела до масштабних змін у робочому просторі. Багато процесів було перенесено у віддалений режим. І деякі корпоративні культури важко справлялися з новою реальністю. У цей час невизначеності як ніколи важливо звернути увагу на корпоративну культуру, щоб уникнути емоційного спустошення працівників.

Світлана Соколова, керівник HR-відділу Ribas Hotels Group

Рецепт покращення корпоративної культури:

Який підхід у нас?

Наразі на ринок активно виходить покоління Z. Та у процесі пошуку роботи вони разом із заробітною платою оцінюють корпоративну культуру компанії.

«Ми врахували цю тенденцію, а також головні тренди на ринку, та нещодавно провели ребрендинг компанії Ribas Hotels Group. Тепер бренд відображає нашу внутрішню сутність: що ми молода, амбітна та креативна команда. Ми наголосили на тому, що створюємо нову культуру туризму та даруємо враження, за якими точно захочеться повернутися», – розповіла Світлана Соколова, керівник HR-відділу Ribas Hotels Group.

Необхідно розуміти, що як би не було, корпоративна культура з роками може змінюватися, на тому чи іншому етапі розвитку додаються різні правила.

Так, у компанії Ribas Hotels Group є сформована роками культура, яку співробітники, котрі працюють давно в компанії, передають новачкам. У готельній сфері кожен працівник транслює її гостю через свою турботу, індивідуальний підхід. І важливо, що всі співробітники нашої компанії мають «ген гостинності».

Щодо сформованих загальних правил – це не розповсюджувати плітки на робочому місці, допомагати один одному у складних ситуаціях, не критикувати одне одного. Наша команда – це злагоджено працюючий механізм, сім'я. І від того, які у нас члени сім'ї, залежить успіх і продуктивність усієї компанії загалом. Адже кожен працівник у ній виконує свої функції.

Неформальні правила компанії озвучує рекрутер у перший день стажування. Стажеру необхідно зрозуміти, чи збігаються його принципи з усталеними правилами та чи комфортно йому буде працювати в такому колективі. Це безпосередньо впливає на те, наскільки довго цей співробітник перебуватиме в компанії і коли він почне показувати перші результати.

Підписуйтесь на наш блог! Тут Ви знайдете багато корисних порад і наших кейсів.