В Одесі відкрився 8-ий готель від міжнародного бренду Radisson Hotel Group. Відбулося повне перезавантаження готелю Milano, після якого з'явився Radisson City Centre Odesa. Вид на Дерибасівську, піша доступність до моря і знаменитого Привозу – це ідеальне місце для відпочинку в одеській перлині.

В Radisson Hotel City Centre Odesa вже є: 90 номерів, ресторан Gatto Nero з двома залами, місткістю від 30 до 85 гостей, затишний внутрішній дворик і конференц-зал на 85 осіб.

Повний апгрейд готелю Milano приніс в місто абсолютно нову концепцію готельного бізнесу. Артур Лупашко, засновник мережі готелів Ribas Hotels Group, взяв інтерв'ю у співвласника та директора першого готелю Radisson в Одесі – Марко Сарторі. У новому випуску на YouTube-каналі Ribs Rooms: все про готельний бізнес ви побуваєте на екскурсії в Radisson City Centre Odesa, а також дізнаєтеся про цінності та політику управління в знаменитих готелях Radisson.

Безпека та комфорт

"Є 50-кілограмова книга зі стандартами, на якій я спав останні півтора року. Стандарт – це дуже важлива тема, тому що, якщо мережа хоче дати своїм гостям один рівень якості та сервісу всюди, то повинен бути якийсь закон. Цей закон – Radisson Standart. " – розповідає Марко.

В Radisson Hotel Group є книга стандартів, якою керуються всі готелі мережі в різних містах. Це список правил, інструкцій та брендбук в одному виданні. Завдяки стандартам, гості готелю отримують однакову високу якість сервісу як в Брюсселі, так і в Одесі.

На перше місце керівництво Radisson ставить протипожежну систему та безпеку. У стандартах прописані правила установки та розташування вентиляційних систем, кондиціювання та опалення, які не піддаються компромісам і обговоренню.

Важливий пункт – надати гостю максимально комфортне проживання. Це проявляється в якісній звукоізоляції та вентиляції, зручній логістиці по готелю, можливості смачно поїсти, не виходячи з номера та в отриманні кваліфікованого сервісу від персоналу.

Єдиний стиль

"Мета Radisson Hotel Group – тримати стандарти на одному рівні у всіх готелях мережі. Тоді я, після Radisson в Барселоні і прилетівши в Radisson Одеса, буду відчувати себе як вдома."

За словами Марко, готель Milano пройшов повну трансформацію. Всі номери та хол перефарбували в інші кольори, поміняли шпалери, декор, меблі, обладнання відповідно до стандартів Radisson. Це було обов'язковою умовою виходу готелю на ринок Одеси. Головний офіс надав списки сертифікованих компаній, де потрібно купувати техніку, меблі, сантехніку, оздоблювальні товари, освітлення і т.д. Ці компанії виробляють товари, що підходять під стандарти Radisson. Наприклад, група рекомендує купувати телевізори бренду LG, тому що вони володіють необхідними характеристиками для налаштування системи "Welcome guest". Це така привітальна персональна заставка на телевізорі, коли гість заїжджає в номер.

В Radisson Hotel City Centre Odesa, як і у всій мережі, приділяють увагу кожній деталі інтер'єру. Колір, форма, розміри – все повинно бути в єдиному стилі. Незважаючи на рекомендовані стандарти щодо обладнання, Марко все ж вдалося домовитися про компроміс і він залишив в готелі частину меблів з Milano.

На перший погляд здається, ніби в Radisson занадто серйозно ставляться до правил і вимог. Але в результаті – воно того варте. Завдяки стандартам гість завжди отримає відмінний сервіс у всіх готелях Radisson у будь-якій країні.

Тонкощі політики управління

"Будувати готель Radisson під рівень Radisson з сервісом Radisson. Для мене це був дуже цікавий досвід", – ділиться враженнями Марко Сарторі.

В Radisson Hotel Group є стандарти не тільки будівництва та облаштування готелю. Ще вони розробили протокол про управління. Менеджмент від Radisson – це реально високий рівень. Марко розповів, що перед запуском готелю в Одесі до нього приїхали колеги з інших готелів мережі, щоб навчити співробітників різних профілів як організувати сніданок, управляти на рецепції, продавати та вести маркетинг. Фахівці Radisson постійно навчають і підтримують своїх новоспечених колег, адже мережа зацікавлена ​​у вирощуванні кваліфікованих керівників.

Radisson Hotel City Centre Odesa має керівника в кожному відділенні: food and beverage director, housekeeper head, technical director, marketing, head of sales department і так далі.

В організаційній структурі є людина, під надійним крилом якої перебуває весь готель. Це general manager. Генерального менеджера пропонує головний офіс Radisson. Обов'язкові вимоги до кандидата: мати достатньо знань у всіх сферах діяльності готелю та розуміти менталітет міста. Найчастіше general manager стають лінійні співробітники готелю, які переходили з одного відділу в інший, підвищуючи рівень знань і рухаючись вгору по кар'єрних сходах. Завдяки розвитку всередині готелю людина розуміє виворіт кожної сфери і бачить "вертолітну картинку", яка дозволяє йому контролювати профільних колег.

Генеральний менеджер повинен знати все, що відбувається в готелі: від списку страв на сніданок до рекламних активностей на найближчий місяць. Крім цього він постійно підтримує зв'язок з директором готелю – Марко Сарторі та колегами Radisson з інших міст. Генеральний менеджер має повноваження самостійно збирати собі команду без чиїхось підтверджень. Але якщо на ринку немає підходящих кандидатів, він звертається до головного офісу або сестринських готелів, щоб ті допомогли знайти фахівця.

Між готелями мережі існує тісний зв'язок, який заслуговує поваги. Виглядає, як сім'я, в якій всі підтримують один одного та виручають в складних ситуаціях.

Навчання в онлайн-академії Radisson

Справжня вікіпедія для мережі – це онлайн-академія Radisson, яка представлена ​​на основних мовах ринків, де розташовані готелі. Це ресурс, де кожен співробітник може навчатися як за своїм основним профілем, так і за будь-яким іншим. Таким чином Radisson дає можливість розвиватися всім своїм фахівцям без обмежень. Наприклад, інженер може вивчати сферу кулінарії або більше дізнатися про оптимізацію доходів. Це зростання, яке згодом може привести лінійного співробітника до посади керівника відділу.

Крім онлайн-академії в Radisson часто проводять оффлайн-навчання. Лекторами виступають колеги з інших готелів мережі. Наприклад, напередодні аудиту з безпеки приїжджає сертифікований експерт з питань безпеки в готелі та навчає співробітників з відповідного відділу.

Якщо поїхати в десять різних Radisson, ви отримаєте плюс-мінус однакові відчуття. І це так круто приїжджати в чуже місто, але відчувати себе, як вдома у старого друга. Ось навіщо Radisson всі ці стандарти, протоколи та навчання, – щоб надати гостю максимальний комфорт і відчуття безпеки, незалежно від міста та країни.

Детальніше про головну мету Radisson Hotel City Centre Odesa, його концепцію, цінову політику, методи управління та особливості сервісу дивіться в новому випуску "Огляд Radisson Hotel City Centre Odessa: про концепцію і методи управління готелем. Ribs Rooms".