+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
Послуги
Fee‑Development
Супровід готельного проєкту під ключ
Консалтинг
Ефективні інструменти для підвищення прибутковості
Бізнес-план та концепція
Проєктування готелю
Будівництво готелю
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
Управління

Як дешевше бронювати готелі — з сайтів-агрегаторів або на сайті готелю?

9 травня 2024
4 хвилини

Автор: Аліна Радченко, керівник відділу бронювання та маркетингу Ribas Hotels

Багато мандрівників задаються питанням: де краще бронювати готелі — безпосередньо або через сайти-агрегатори? Є думка, що бронювання на сайтах-агрегаторах (таких як Airbnb, Booking, Expedia тощо) може бути дешевшим, ніж на сайті готелю. Також гості вказують, що вважають їх більш безпечними, адже такі маркетплейси часто передбачають безкоштовне скасування бронювання. Найпопулярнішими питаннями про бронювання на сайтах-агрегаторах є: Чи правильно відображається наявність номерів? Як краще скасувати бронювання, щоб не було штрафу? Чи відрізняється ціна на сайті-агрегаторі від бронювання напрямку в готелі? Пропоную разом розібратися в основних питаннях мандрівників.

Як працюють сайти-агрегатори?

Сайти-агрегатори є зручним способом бронювання номерів в готелях, оскільки на них можна переглядати пропозиції різних об’єктів за обраним місцем. Деякі люди можуть помилково вважати, що подібні сервіси є окремими компаніями, які самостійно встановлюють ціни і відображають доступні номери. Однак ціни і пропозиції на них виставляють виключно готелі. Ми контролюємо цей процес з нашого офісу через бек-систему Extranet. Так, платформи-агрегатори відображають інформацію на основі інформації, наданої готелем, і ми самі встановлюємо всі параметри та умови через цю систему.

Умови співпраці з готелями у них партнерські. Об’єкти платять їм комісію від кожного бронювання на платформі.

Чому готелі співпрацюють з букінг та іншими сайтами-агрегаторами?

Співпраця з маркетплейсами має важливе значення для наших гостей. Люди довіряють таким сайтам, оскільки це зазвичай відомі бренди, і в разі непередбачених обставин вони можуть захистити права гостя. Траплялися ситуації, коли ми закривали готель на міжсезоння, але платформа помилково продовжувала продавати номери. Це може статися в разі помилки синхронізації. Як це влаштовано: готель – менеджер каналів – сайт-агрегатор. У такому випадку гість може звернутися до умовного Booking, і він допоможе йому: поверне кошти, які були сплачені, або допоможе знайти інший готель за ті ж кошти.

Крім того, сайти-агрегатори забезпечують значну частку продажів у міських готелях. У той час як курортні об’єкти використовують різні канали просування, міські заклади часто залежать від сайтів-агрегаторів для залучення клієнтів. Однак важливо розвивати власні канали просування, щоб бути конкурентоспроможними. Це особливо актуально для гостей, які вважають за краще здійснювати бронювання готелів самостійно. Якщо готель повністю покладається на сайти-агрегатори, результат може бути нижчим, ніж очікувалося.

Різниця в ціні: міф чи реальність

Цінова пропозиція не повинна відрізнятися на різних майданчиках. Це одне з правил таких платформ, оскільки ми використовуємо їх не просто як додатковий канал просування, а як рівноцінний офіційному сайту. Також вони можуть проводити перевірки, щоб переконатися, що ми дотримуємося правил. Це обумовлено випадками, коли готелі встановлюють велику різницю в тарифах, щоб люди бронювали безпосередньо, і тоді компанія може надіслати попередження, чи може менеджер акаунтів зателефонувати і запитати, чому це так. Тут мають значення партнерські відносини, і всі повинні бути чесними.

Один з плюсів сайтів-агрегаторів полягає в тому, що там можна застосовувати додаткові знижки і навіть геотарифи. Ми не можемо повторювати останню функцію, адже немає даних про те, що людина відвідує наш сайт з іншої країни.

Дуже важливо для гостей розуміти, що ми не ділимо їх на гостей з зовнішніх платформ і з основного сайту. Всі знижки, доступні на сайтах-агрегаторах, безпосередньо належать готелю.

Якщо ми помітили помилку і виявилося, що на сайті-агрегаторі, наприклад на Букінгу, ціна дешевша, ніж на сайті готелю, ми завжди йдемо назустріч гостю і забронюємо йому номер за кращим тарифом або можемо надати додаткові послуги: замінити номер на кращий, зустріти з келихом шампанського, подарувати масаж і т.д.

На фото: готель DIDUKH Eco-Hotel & SPA

Політика скасування бронювання

Тут ми дотримуємося принципу рівних можливостей щодо зміни або скасування бронювання. Гість може вибрати: увійти в особистий кабінет на зовнішній платформі для скасування бронювання або звернутися до нас безпосередньо, і це зробимо ми.

Також важливо відзначити, що деякі гості відчувають незручність через повідомлення від сайтів-агрегаторів, яке з’являється після скасування бронювання, що передбачає штраф. Це повідомлення є стандартним для платформ, але кожен готель окремо вирішує, чи застосовувати цей штраф. Ми завжди намагаємося йти назустріч гостям і пропонуємо залишити гроші на депозиті, розуміючи, що обставини, особливо в умовах війни, можуть змінюватися дуже швидко.

Коректне відображення доступних номерів та overbooking

Кожен готель має свої правила, які залежать від попиту на ринку, його особливостей та розташування. Важливо розуміти, що під час піку сезону та вихідних попит на номери значно зростає. Якщо гість не повідомив про скасування бронювання, ми можемо спробувати зв’язатися з ним.

На сайтах-агрегаторах нам доводиться дотримуватися їхніх правил, і ми не можемо легко змінювати умови бронювання, як у власній готельній програмі. Тому для нас дуже важливо, щоб гість повідомив нас про зміни планів заздалегідь, навіть у той же день, тоді ми можемо відкрити звільнений номер для продажу.

Інша ситуація, що зустрічається на сайтах-агрегаторах, – overbooking (з англ. надмірне бронювання) – це поширена практика в нашій сфері роботи, іноді обумовлена як людським, так і технічним фактором. Зазвичай це технічний аспект, коли система управління бронювання передає невірну кількість доступних номерів. Наприклад, може статися так, що номер 101 вільний у понеділок, 102 – у вівторок, а 103 – у середу, але система бронювання відображає їх всі як доступні з понеділка по четвер. На щастя, такі ситуації трапляються все рідше в останні роки.

Це може викликати дискомфорт у наших гостей, коли ми пропонуємо їм переїхати в інший номер або в наш інший готель поблизу. Тому ми дуже уважно стежимо за цим, намагаючись уникнути таких ситуацій.

Так де бронювати – вирішувати гостю. При бажанні він може забронювати готель безпосередньо через сайт готелю або скористатися сайтом-агрегатором, соцмережами, електронною поштою – або навіть надіслати паперовий лист через Укрпошту. Ми цінуємо кожен канал бронювання і робимо все можливе, щоб зробити перебування в готелі максимально комфортним.

Підписуйтесь на наш блог, щоб бути в курсі тенденцій на ринку гостинності!

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Ференца Ліста 4

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+44 77 0018 3859

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+44 77 0018 3859