Способи автоматизації готельного бізнесу

11 червня 2023
Як вдвічі збільшити прибуток готелю: аналіз кейсів Ribas Hotels Group

31 травня 2023
Ribas Hotels Group виходить на закордонний ринок: плани, проєкти, формати роботи

17 травня 2023
Додаткові послуги + допомога: як сервісний бізнес працює під час війни

12 травня 2023
Цифрова трансформація в готельному бізнесі

27 квітня 2023
Ribas Hotels Group підписала Меморандум про управління WOL by Ribas, створеному на території комплексу Smart Hill

5 квітня 2023
Загальні правила техніки безпеки у готелі під час війни

10 березня 2023
Портфель Ribas Hotels Group поповнився котеджним містечком Ribas Villas

27 лютого 2023
Ribas Hotels Group підписала угоду про управління апартаментами WOL.GREEN Polyana

16 лютого 2023
Ракети замість відвідувачів. Війна пошкодила понад 1000 ресторанів, кафе та готелів. Як бізнес їх відновлює і чим може допомогти держава

16 лютого 2023
Як виглядає сучасний туризм

2 лютого 2023
Як змінився готельний сервіс під час війни

25 січня 2023

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6
+38 (097) 842-08-34
126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa
+44 77 0018 3859
Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571
+38 (098) 414-36-67
27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX
+44 77 0018 3859